Sunday, January 16, 2011

Mesyuarat PERSIAP Bil 01/2011

Pada 16 Januari 2011 (Ahad) jam 9.00 pagi bertempat di Bilik Mesyuarat Penjara Tawau telah diadakan Mesyuarat PERSIAP bil 01/2011. Mesyuarat pertama dalam tahun 2011 ini telah dipengerusikan oleh Puan Aemyzarina binti Badrin selaku Pengerusi PERSIAP Tawau, antara kehadiran adalah Puan Hanipah binti Harin Naib Pengerusi 1, Puan Haryanti binti Idris Naib Pengerusi 2 dan Ahli Jawatankuasa Induk iaitu Setiausaha, Naib Setiausaha, Bendahari, Naib Bendahari, Biro Pendidikan, Biro Kebajikan, Biro Sukan, Biro Perhubungan, Biro Pengamanah, Biro Kebudayaan dan Biro Masakan.

Dalam mesyuarat 01/2011 itu telah membincangkan berkaitan perkara-perkara berbangkit, isu-isu semasa, laporan aktiviti dari setiap biro dan hal-hal lain yang berkaitan. Semasa mesyuarat berjalan semua ahli telah menunjukkan komitmen dan respon yang sangat baik.

Mesyuarat ditangguhkan pada jam 11.30 pagi dengan harap pengerusi agar setiap aktiviti yang dirancang akan dapat dilaksanakan dengan jayanya. Disamping mengharapkan komitmen dari semua ahli PERSIAP untuk sama-sama menggerakkan dan menjayakan setiap apa yang dirancang.

No comments:

Post a Comment